SNÖ ♥ !


heeej , As glad brud här aaa TJAAAAAAAATJAAAAAA! Snöar som fan ute, fett med mysigt ju :D . Har varit hemma och umgåts med min pojkvän heladagen.. Snorungen fick ett X-box idag så han lär ju och sitta och spela hela kvällen .. shit vad glad han blev.. mm! Men det är faktist okej :) Tycker själv att det är kul och spela ibland. Han åkte ialf hem för en timme/40 minuter sen och skulle koppla in skiten , Så jag är fortfarande hemma och ska vara barnvakt ett tag. Sen så fort Mamma kommer hem så packar jag min väska och åker hem till älskling :) Får se vad vi gör.. Blir nog inte så svårt och gissa men men .. See you bye bye bye

 
Bild från i Sommras , Jaa lite brun var man ialf! ÄNTLIGEN VINTER
Eller ja , Både bra och dåligt.. Snabbare tills THAILAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0