Torsdag

Hej! Idag så försov jag mig , Men gör inte så mycket tycker jag eftersom min klass drar på utflyckt på torsdagar. Vaknade ialf när Viktor drog till Skolan men sen kom han tillbaks efter någon timme igen och väckte mig haha. Vi har inte gjort så mycket som vanligt , mer än att kollat på tv och försökte mublera om lite i mitt rum som gick sådär :p , Min garderob gick nästan sönder haha! Men sängen flyttade vi på ialf . Finns inte så mycket att göra när det är så här kallt och jobbigt väder ute. Men vid halv 4  hämtade Viktor min lillebror från dagis och jag lagade mat till alla. Nu har min lillebror dragit ut och Viktor åkte nyss hem för att duscha och spela på sitt x-box :S Sen skulle han komma tillbaka hehe. Jag har nyss diskat lite och plockat undan och ska nu kolla på Desperate Housewives avsnittet som jag missade i tisdags. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0