ABOUT ME!

Hej! Jag är en tjej som föddes den 13 juni 1994 , Så fyller alltså 17 i sommar. Är helfinsk men föddes i Sverige. Jag är väldigt snäll som person , Men kan vara väldigt elak på skoj. Folk som inte känner mig ser mig som Bitchig. Visst kan jag vara det om det finns anledning men aldrig annars. När man lär känna mig är jag oftast blyg i början. Beror på mitt humör och hur den andra beteer sig. Men sen när jag väl känner att jag kan va mig själv med personen så släpper jag loss hah. Jag älskar musik och annorlunda stilar. Lyssnar på all sorts musik från lugna favoriter till hårdrock/punk/metall. Jag hatar att ha likadana kläder som alla andra dvs GinaTricot!! Visst hade dom väldigt fina kläder förr och ja shoppa där som mest men nu förstår jag mig inte på kläderna som hänger där i dagens läge Blää. Jag är ingen skolmänniska! Hatar att vakna tidigt, kan verkligen inte det! Så det är andelnigen till att jag aldrig är där. Jag bor med min mamma i ett rött radhus i haninge, tillsammans med mina syskon Denice&Eric och våra älskade djur Hunden Rocky och Katten Jameson & Lilla marsvinet Sofia. Min pappa träffar jag ibland och han bor med sin tjej i Skogås. Bodde där förut men det var väldigt trångt. Umgås mest med Jennifer,Sofia&Bella av mina vänner och Madde ibland när hon är i haninge. Men som mest är jag med min Pojkvän Viktor :) Vi har vart tillsammans i lite över tio månader . Älskar honom dubbelt så mer än förr!. Han är ett år yngren mig men det är inget men tänker på förutom när de e tjaffs :) . Man skulle kunna säga att han är inflyttad hos mig för vi e oftast här och sover även kvar här. Kan hända att vi åker till han kanske en gång i veckan. Min fritid består av: Slappa,Äta,Sova,Träffa kompisar,Mysa med pojkvän och festa på helger! Men inte varje helg. Jag blir inte speciellt lätt sur, förutom om någon slänger iväg en onödig komentar så att man bara blir allmänt irreterad och vill strypa nån. Jag är alltid sur när jag blir väckt på morgonen och det värsta jag vet är när folk gör allt för att jag ska bli sur. Tex: Jag är fett irreterad och håller på spricka. Också börjar den andra personen härma allt jag säger, Komenterar varenda ord jag säger och komma med töntiga svar, När den vet att jag stör mig på de :). Ja det var väl allt om mitt väldigt jätte intressanta liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0