Viktor Andersson ♥

Shoo! Vaknade vid 12 idag av att baby låg och pussa på mig och sa att jag skulle gå upp :') Så söt ♥ . Vi myste lite , Idag har vi vart tillsammans i 10 månader! Känns helt sjukt. Tiden har gått så sjukt jävla fort! Älskar dig bara mer och mer för varje dag. Nu så håller vi på att göra frukost ialf , Varmkorv med bröd haha ;D Och sen får vi se vart dagen tar oss hihi. (Måste ialf se Harry Potter klockan 8 ikväll på 5:an!!) Hade massa missade samtal och sms när jag vaknade också! aa typ nästan alla var från Sofia.. Men såg att min Lärare hade skrivit att jag har utvecklingssamtal nästa vecka! Fyfan :/ .. Dom kommer ju antagligen ta upp att jag aldrig är i skolan.. Men jag får förklara varför som vanligt, Som jag har gjort i ett par år nu då..Ååh :( . Jaja , Ni får ha det så bäst , Medans jag har det ännu bättre :) Have nice day Ciiiao! ♥ :*


Kommentarer
Postat av: Melissa

Kanske en personlig fråga men varför är du aldrig i skolan? :p och så måste jag tillägga att du är skit snygg! :)

2010-11-18 @ 15:04:55
Postat av: Melissa

Kanske en personlig fråga men varför är du aldrig i skolan? :p och så måste jag tillägga att du är skit snygg! :)

2010-11-18 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0