BLOWBELLA


Har fortfarande inte gått ut på hela dagen. Har vart rätt skönt endå! Mamma drog på rättegång tidigare idag så jag har varit hemma med min sjuka syster&bror. Lagade Pannkakor för första gången i mitt liv och hade fel salt i smeten så ingen tyckte direkt att det var gott.. hehe kul då. Bella va förbi här i cirka en timme efter hon hade slutat också. Har nyss städat min toalett så den e lite fräshare , Och innan va jag ute på en promenad med hundarna. Idag kommer min Morfar hit också , Som jag inte har träffat på skit länge! Vi har tagit hand om hans hund medans han varit borta ,Shit vad glad hon kommer bli när hon ser han! aaw. Jag&Baby sover hos mig inatt igen för vissa anledningar. Skönt tycker jag eftersom att jag knappt vill gå utanför min dörr för att mitt självförtroende e nere på noll just nu . Får se om det e bättre imorn så kanske jag kan somna i TID och gå till skolan imorgon . Får se hur det blir med att gymma ikv. har verkligen lust men ingen ork i kroppen. Ciao!


hahah omg skit fula tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0