Tjafan, Hade jätte mysigt igår med min älskling hemma hos honom. Vi såg klart alla avsnitten av Tusenbröder och somna sent. imorse mysade vi massa och såg en skitbra film , Minns inte vad den heter. Och shit vad det har regnat och blåst hela natten.. Kändes som att huset skulle blåsa bort.. Regnar fortfarande liksom..suck. Kom ialf hem vid kvart i 3 nångång idag, Mötte Ludret på bussen hem också! Åh vad jag saknar henne!. Va ute lite med Sofia och hennes hund Wiggo också innan ja kom hem. Hämta brorsan från förskolan 20 över 3 och nu sitter vi hemma och kollar på lilo&stich . Ikväll blir det även feta familjemiddagen med grannen också , Tacos♥ gott. Och ikväll sover jag&Baby hemma hos mig , jätte mys!! Saknar honom redan :( . Jaja hörs sen hei ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0