HEJ HOPP GUMMI SNOPP!!!!

HEJHEJ! Min helg var väl inte direkt som planerad Tjaffs,missförstånd,tårar,förlust osv..!   Fredagen va ialf jag,Sofia,Viktor,Johanna,Edman&Willliam hos mig i början men sen drog vi vidare till Johanna va där en stund men jag och Sofia drog efter en timme typ. Lördagen : Mådde skit hade inte käkat på 2 dagar , Va spyfärdig , Ledsen och ville bara dö. Söndag : Korkad dag och Aik torska med 2-1 . Drog hem sura och sov.

Gårdagen: Kom försent 2 timmar till Skolan. Mötte Bella drog på idrott där vi gymmade och sen åt pommes i torvalla. Slutade halv 2 och gick med BlowBella till C och kolla runt och hon hitta lite skit. Efterdet drog jag hem städa sen kom Viktor och vid halv 7 så åkte vi med mamma till Najaden och städade. Var hur jobbigt som helst men vad gör man inte för pengar...

Idag: Vakna 7 , Har världens träningsverk. KOM I TID TILL SKOLAN :D. Hade kök hela dagen och sen hem.
Ikväll ska jag sova hos älskling och vi ska kolla på Tusenbröder yeeeey. hajdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0