HÖRRU HMMMMM!


Tja bah! Vaknade för ett tag sen, Höll på kissa i sängen imorse!!!!!!:S , Drömde att jag satt på toaletten sen vaknade jag och var skit pissnödigt, Så jag fick dårå panik och kuuuuuuuuuta till toan ;) . Nu ligger jag i sängen med datan i knät och lyssnar på musik! tjatar ut Bruno Mars låtar h3h3. Igår kväll hade jag det skit mysigt med min pöjk! Och då somnade jag så jävla bra sen . Saknar honom redan!! min bebis <3 love you hihi . Idag skulle jag igentligen till skolan.. Men aa .. Så duktig som jag e hehe...mmhhh. bara några dagar kvar till lov! wohow , fyfan vad skönt och slippa ångesten över att man INTE går i skolan :) . Blir ju halloween och grejer! Och jag har snyggaste dräkten EVER! Den lägger jag ut sen när ja ska använda den! Nu e jag hungrig PUSSY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0