Kid Cudi - Pursuit Of Happiness


Tjosan i Trosan! RIKTIGT irreterande morgon vill inte ens säga.
Igår va jag hos bella hela dagen! Jesper kom dit efter ett tag och jag tog 19:26 bussen hem. När jag hoppade av stog Älskling vid busshållsplatsen och väntade. Vi gick tillsammans hem till mig och jag åt, Sen efter det gick vi hem till Sofia där även Jennifer var!. Vi satt där och snackade lite , och kollade på film sen gick vi hem igen, och somna rätt tidigt . Om en kvart ska jag hämta min lillebror från förskolan! Sen halv 4 kommer hans far och hämtar honom så får se vad jag gör! Ska bara vara hemma ialf. Sen kommer Älskling vid 6 och då ska vi käka sen blire myyyyyyysa hela kvällen!!!! :D Seyaaaah hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0