Måndag!


Shoo! Vaknade vid halv 8 - 8 idag, Duscha,Käka frulle och fixade mig lite inför skolan. Just nu sitter jag hos min Bästavän Bella :) . Har varit här ett tag, Kollat på Sommaren med Göran och snackat lite. Nu duschar hon , Så jag sitter och geekar lite på hennes data , Och dunkar bra musik (; . Ikväll ska jag vara hemma och mysa med älskling! Han ska bo hos mig tills på fredag, För då flyttar han in i sin nya lägenhet. Vet inte vad som händer idag , eller vad vi ska göra. Men ikväll ska jag ialf städa lite i mitt rum har jag bestämt! Och kanske tända lite luktljus och göra det mysigt tänkte jag :) . Vet inte om jag skriver mer idag! Hare bra hej.



Coola tjejer 07/08 haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0