Måndag!



Men tja fan! Kom hem för cirka 40 min sen från Skolan. Har pratat med Sanni i typ en timma om allt och ingenting! Sakna den lilla saken. Min helg har varit helt sjuk men endå lungt. Ifredags var vi ju som sagt hos Tjabbe och jaa .. vet riktigt inte vad jag ska säga om den kvällen men HAHA kul hade jag. Och i fredags var man då bakis som faan , Så jag, Viktor & Sofia hade lördagsmys hemma hos mig med Chips,Dipp,Godis,Cola Och Film! Riktigt nice. Och igår va det också bara lungt. Va hemma med Älskling heladagen vi bastade sen på kvällen och la oss i sängen och kolla på någon freakad film Så att man nästan får mardrömmarrrr. Idag ska jag Kanske städa mitt rum och sen träna med Soffan på najaden och sen ikväll sover jag hos min baby :) see u !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0