Monday biitch!


Heysään, Ska alldeles strax åka till Skolan . Ska bara kolla bussen och platta mitt hår , För att jag har snygg morgonfrilla. Känner att jag har lite träningsverk från igår.. haha , Men kul var det att gymma faktist! Ikväll ska jag och Sofia dit igen och köra på BodyStep , Det är tydligen skit bra träning , Och vi som vill få snygga kroppar också :D perfeeeekt Haha. Jag&Älskling sov hos mig inatt för jag vart så jävla seg igår efter träningen sen skulle jag tvätta kläder också, Men när jag stoppat in kläderna i maskinen så ser jag att jag inte har någon sköljmedel så jag fick ta ut alla kläder och gå hem igen -.- heh. Juste blev jätte glad när jag fick några komentarer också , Jätte söta :)hihi . Nu måste jag skynda mig pusspuss


I LOVE YOU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0