SATURDAY ♥


TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, SKOJA HAHAHAHHA! Igår hade jag skit kul :D var först hemma med Sofia, Sen så drog vi fort till henne sen vidare till Tjabbe där han och en till tjej var :) . Vi drack lite och hade jätte trevligt :D , Sen senare drog Emma. Så Jag,Tjabbe&Sofia satt och sjöng o grejer vettefan. Senare kom Viktor och nästan direkt efter kom Jennifer också! Vi satt och kröka lite , minns inte vilken tid vi drog.. Men vi mötte massa folk på vägen hem och tog värsta omvägen hem fattar inte varför. men jaja jag hade kul som faaan :D . Idag har jag käkat nudlar&Nakki(finsk korv) och bara legat i sängen. Har upptäckt ett fet blåmärke på en bulle på mitt ben, Hahah helt sjukt. Och ikväll blire Party hos Maddan jippppiiiiiii ! seyah

   
Några tråkiga bilder från igår hihihihiiiiiiiiihihih
Klicka på bilderna för att få dom större , (För dom som inte fattar hehe)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0