T O R S D A G


Tjaaaaaaaa. Igår på dagen bjöd Annelie mig på Pizza sen åkte vi till Handen C och kollade runt i nån timme/timmar . Jackie kom även dit och dom 2 handlade lite saker. När vi var klara där så gick vi ner till coop , För det var invigning i det nya centrumet där. Sjuuukt mycket folk men dom hitta ialf ett varsitt par skor! Assnygga. Sen efter vid 8 tiden så gick vi där ifrån hem också . Vid 22 kom älskling och vi myste massa och kolla på Kungarna av tylösand , Sen sov. Imorse ringer Annelie och vill att jag ska käka frukost med henne på donken, Så det gjorde jag! Andra dagen irad hon bjuder mig på mat nu haha :$ , sötis. Jaja just nu sitter jag ialf hemma hos henne , Hon plattar håret och skit och jag latar vid datan som vanligt. Imorgon ska vi kröka lite sen får vi se vart vi hamnar någonstans :) Ha det så bra hej! ;)


Bild från förra sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0