09:17 Godmorgon .

Som man ser så har Swan fixat min blogg! Tycker det vart jätte snyggt så e rätt nöjd :). Lisa kanske skulle fixa till den lite till sen är det helt klart. Tack Tjejer :D<3 . Igår så var jag bara hemma , Älskling kom till mig efter någon timme/timmar så då drog vi ut och gick med Sofia till Maxi och handlade. Senare på kvällen var vi i handen, Sen åkte vi hem till Viktor för vi skulle sova där. Det va skit mysigt han hade gjort milkshake och tagit fram vindruvor så kollade vi på growns up. Efter det drog vi hem till mig istället och mötte Sofia på vägen, snacka lite sen drog vi hem och sov!. Är skit trött just nu för att jag knappt har sovit inatt , Får se när ja rör mig mot skolan.....Juste Ellan & Bella har typ bestämt sig och vill börja i min klass wohoow! Cyahh biitch
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0