Äckliga Nolifers!

Tjaaaa bloggeN!!!!!
Sitter just nu hemma helt ensam med hundarna och dricker min andra Lapin. Viktor&lillebrorsan gick för ett tag sen till ica maxi för att köpa chips&popcorn ! gott det ska bli :). Eftersom att vi e barnvakt så ska vi inte ut ikväll , utan tar det lungt hemma med film (2 fast 2 furious). Och börjar bli riktigt irriterad på några ''brudar'' som ringer mig och kallar mig hora osv. Andra gången nu!! Så ni era fega slynor snälla , Vill ni något så kom fram till mig istället för att ringa mig från dolt nr och snacka en massa skit , antar att ni ser det här eftersom att ni säger att ni läser min blogg varje dag, Så ni verkar väldigt besatta som t.o.m ringer mig en fredagkväll! Skaffa er ett liv era fucking no lifers ni e riktigt pinsamma HAHA omg..Jaja ha en bra kväll Ciao:)


Kommentarer
Postat av: Sanni

Hatar sånna! har ju varit med om det i snart 2 år. haha. Att dom aldrig ger upp alltså. Riktigt nolifers!

2010-09-25 @ 17:03:05
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0