.

Fick verkligen lust att blogga nu! Börjar snart igen när jag har fixat till den lite finare, Men eftersom att jag inte kan göra det själv så får jag fixa någon som gör det åt mig så fort som möjligt ;). Skolan och allt har ju börjat nu och jag går MF i Berika , och det e en skola som e perfekt för mig :). Vi e ungefär 8 elever i klassen och ungefär 2-3 klasser i hela byggnaden så de e fett chill och skit sköna tider. Trivs väldigt bra där. Hur har det gått för er?


Tunisien med min bigbeer♥


Kommentarer
Postat av: Sanni

HAHAHAHAHAH, ingen som svarade på din fråga. stackars :(

2010-09-06 @ 17:27:09
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm naej , inte meningen bara skrev så haha :)

2010-09-09 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0