kommer du så kommer jag , varje natt & varje dag

Igår! Sanni&Viktor kom till mig , Vi snacka lite fixade oss inför kvällen. Efter nån timme kom Sofia&Jennifer hem till mig. Vi fixade oss krökade lite , vart rätt lulliga va utanför mig snacka lite med folk som va hos jens (min granne) . Va rätt nice! Blev as taggad på fest. Men efter ett tag så drog vi hem till Edman lyssnade lite på musik. Jennifer drog på fest , och jag stannade med dom andra för att dom inte ville dra... tråk:)
Vi kom ialf hem sent och somna ungefär vid 6!,

 Imorse när ja vakna kom mamma in med världens frukost till mig , fyfa vad gott det var! Jag väckte Sanni och Jensmens kom över o snacka lite. Älskling gick hem tidigt för att duscha oså! Och nu har jag satt på bastun , Så jag och Sanni ska bara gå ut på en cigg och vänta på Viktor sen ska vi basta! Fett jävla skönt.
Ikväll tar vi det bara lungt , Ska vara barnvakt och ha filmkväll, myyyys som fään! seeyaaaaaaaaaah
 
Trött tjej och söta katten lotta haha!

Baby i torsdags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0