Lördag bitch!

Igår va det ju fredag, Dagen då man e så körd efter veckan så vart bara att man tog det lungt. Jag och Älskling dega först hemma hos mig. Senare på kvällen gick vi över till Annelie och körde lite ölspel och snacka massa skit :). Sen drog Hon vidare och jag och viktor gick hem till mig. Jag tvättade bort sminket och la mig i sängen och somnade nångång innan kl 22 (?) hah... och älskling somna ungefär en halvtimme efter. Helt sjukt men skönt som fan, Så vaknade man vid kvart i tio imorse. Har inte gjort ett skit idag bara legat hemma i min säng under täcket och kollat på tv och skit på datan. Mötte Jackie på en cigg också och prata lite med henne. Bella&Johanna skulle komma men dom dissa för dom e lata. Pratar i tele med Sofia just nu och vi får se vad vi hittar på ikv ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0