Måndag!

Tjena tjena! Gick till skolan imorse , mötte Bella i s malm så gick vi tillsammans. Vi hade gympa första lektionen, så vi satt själva i gymmet och cykla och snacka en massa. Vi slutade halv 2 , Gick till centrum och mötte Annelie och gick med henne där och hjälpte henne att leta efter grejer hon skulle köpa :) ! Efter en timme kanske så mötte vi Nicke så drog dom och käka så jag och bella gick till bussen och åkte. Jag drog hem till Tjabbe och där var Sofia så vi satt och kolla på film snacka en massa och drack vin. Och efter en timme kanske så kom Pettson och Patrick dit också. Så för ungefär en halvtimme sen kom vi hem till mig, Så bädadde jag ner Sofia för hon e jätte trött , haha sötnos. Snart kommer Viktor hit och Annelie och umgås med oss för hon fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0