RÖSTA PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA!!

Tja bloggen! Söndag idag dårå.. Skola imorgon roligt. Har ialf haft rätt kul i helgen , mycket gott skratt! haha :D. Jag,Sanni,Sofia&Viktor va bara hos mig igår kollade på tv och datorn och hade fett kul , skratta hela tiden. Sen drog Soffan hem och vi andra gick och la oss! :) . Just nu sitter jag och Sanni i min säng och kollar på tv och snackar lite om går dagen haha. Hon ska åka hem ikväll :/ ååh alltid lika tråkigt haha. Menmen .. Vi hörs hej


Snorungar vintern 06 Haha!


Kommentarer
Postat av: Sanni

I MISS U ALLREADY SWEETY!

2010-09-19 @ 23:15:52
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/
Postat av: Izaaaaa

AND I MISS YOU TO!!!!!!!

2010-09-20 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0