rubrik jäävel

Godmorgon.. elr ja Goddag! Ingen skola idag heller för börjar bli riktigt sjuk :( har knappt kunna sovit inatt för va så jävla täppt i näsan och drömde massa konstiga drömmar! Tog tempen och har inte feber utan för låg tempratur not good. Ligger ialf i min säng lyssnar på musik och e inne på min älskade data. Fredag imorgon då.. Alla tjejerna ska ha återträff men vi vet inte vart än. & på lördag har jag och älskling vart tsm i 8 månader <3 , Men vi ska vara barnvakt hos mig , Och så kommer Sanni & Sofia hit också! Vi ska ha det mysigt med massa gott och film typ :). Jaja , Baby kommer snart hit ialf och då får ja se vad som händer. Nu måste jag ialf vila Ciao!


En söt bild på Sofia haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0