Sho bloggeN!

Gåkvällen spenderades med Jennifer,Sofia&Älskling. Vi mysade i mitt rum med massa snack,tv och coca cola!  Tjejerna rörde sig hemmåt sent på kvällen minns inte när. Men ialf då myste ja med älskling och somna på något sätt , Och när jag vaknade upp imorse så hade jag kläderna på haha! fyfan..
Vaknade vid halv 9 imorse, baby drog till skolan och jag sitter nu i köket och lyssnar på musik :) ! Har nyss pratat med min Syssling Sanni<3 och hon kommer hit idag och är här över helgen! Kanon kul, Saknar henne!. Nu ska jag nog hitta något got och äta för min mage skriker efter MAAAT så måste  käka! hare brajj jaoo0o0o


Mötley Crue - Girls Girls Girls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0