söndag

Igår hade vi skit kul, satt hos mig och kröka lite sen drog vi ut och mötte moppepojkarna vid kiosken. Vi drog till statoil och köpte hotdog utan korv och sen hem till mig och fortsatte kröka. Efter ett tag kom jennifer och linn så vi gick ut till kiosken igen och satt där snacka massa skit. När dom drog efter någon timme så gick alla hem. jag och Viktor deckade på golvet ett tag sen gick vi och la oss haha. Så nu på morgonen gjorde vi värsta frukosten med stekt ägg och bacon och drack latte. Jag och syrran la karamellfärg i Latten så att det vart as coolt haha. Aja snart kommer ialf Sofia till mig och vi ska åka ut någonstans med moppen och sätta oss på ett lungt ställe. Cyah!

Massa bilder från i helgen inte världens bästa kamera men men..
   
     
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0