Tisdag jiippppiii

TjenaTjenaaah , Kom hem för ett tag sen! Kom upp imorse och e så jävla glad för det. Hade kök heladagen idag och vi lagade Thaimat, Så jävla gott! och dagen var fett chill. När vi slutade så gick jag & Sofia till bibblan och jag lånade en bok ''En gångs ligg'' .. Har inte lånat en bok sen jag gick i 6:an haha men men , den verkar rätt bra så får se, Ska ha den till svenskan och skriva om sen. Jag&Sofia har kommit fram till att vi ska sluta Lata oss som vi har gjort i ungefär ett års tid nu.. Vi ska börja träna och sköta skolan varjedag!! Vi började igår , Jag va ute och gick rätt långt i ganska snabb takt och Sofia joggade. Ikväll ska vi ut igen ! Sola Solarium och jogga hem sen. Och vår käraste vän Madeleine kanske kommer förbi här i haninge iag också :D . Snart kommer min Älskling hit och myser med mig :) . Nu ska jag börja på boken!! Hörs sen PUSS Y

2 bilder från idag hehe
 

Snyggis i kokkläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0