2 cool 4 school

Hey you! Har varit vaken sen tio i 8 imorse. Drömde en hemsk mardröm om att jorden skulle gå under och en massa skit, haha vågade inte somna om efter det för att jag inte ville drömma. Vart skit skrajj vafan. Väckte Sofia ialf för att hon har ju skola och sådär.. Sen kommer hennes Mami in och berättar att Sofias moppe har blivit baxad.. IGEN?! Varför ta en moppe som inte ens funkar. Stackarn :( Men hoppas hon får tillbaks den, Det fick hon sist den blev snodd ialf... jaja nog om det. Min ögon inflammation är typ borta också :D Fett lycklig hahah, Nu kan jag sminka mig och vara snygg igen. Idag ska ja nog bara först chilla sen duscha göra rent hela mig och sen senare ska jag träffa my baby och sova med honom! Jätte tomt att sova själv saknar ju honom såklart. JUSTE jag har rasat sjukt mkt i vikt, väger just nu 51,2 FUCKING ANOREXYA elr hur de stavas, hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0