bögrubrik

Tjo fan .. Det var en riktig skit match igår! Blev 0-0 jätte tråkigt. Men var jävligt bra drag i klacken , Hade skit kul! Dagen började med att jag mötte Sofia,Ellinor&Bella i söderbymalm så gick vi till Centrum och kollade lite. Efter det drog jag & Sofia hem till Malin i slussen och satt där och snacka, dunka musik m.m Sen efter ett tag kom Sanni, Jossan och Denice dit också. Vi drog sen allihop tsm till matchen! Mötte upp Annelie och sen försvann hon .. kul. Efter matchen bjöd bästa Malin mig på käk eftersom att jag inte hade käkat nånting på hela dagen, inte ens frukost så höll på dö av hunger!Haha Tack gumman <3 . Efter matchen drog jag hem till Viktor och sov. Nu sitter jag i hans säng och funderar på vart fan jag ska ta vägen. Har tänkt på också att jag kanske ska söka jobb på typ Tacobar eller något sånt liknande? Ist för att ruttna hemma och missa till skola/skolmöten varje dag. Det skulle va nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0