end of days

Hejsillihejsansvejsan! Idag vaknade jag upp hemma hos Sofia och Jennifer ringde mig och började ta upp Illuminati o massa skit så har inte kunnat sluta tänka på det på hela dagen.. Så läskigt, Så verkligt och allt stämmer så jävla bra. Ligger ialf just nu i min sköna säng hemma hos Sofia :) Vi har precis käkat tacos med hennes familj! Åt mer en vad jag orka så nu är jag helt död. Just nu så sitter jag vid datorn och kollar på lite när Sofia spelar något ninjaspel på playstation. Är jätte sugen på att hitta på något men inget lär ju hända, Så vi kommer nog bara chilla här som vanligt! mysigt. Har inget mer att skriva så ha en bra kväll hejdåååå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0