i'll just came to say hello

Har skit tråkigt! allt på tv suger apa just nu. Sofia har somnat sött i sin säng och jag ligger här och lodar. Har ögon inflammation i ena ögat också! Så jävla nice, Hade det i det andra ögat förra veckan! Jag har oturen med mig Härligt som fan. Imorgon hoppas jag fan att jag gör nånting, är trött på att ligga ner, får fan liggsår i hela ryggen ärligt. + att jag har exeem på vänstra armen också som vägrar försvinna, Kliar upp det just nu så jag börjar blöda nice aa. Jag vet varför jag har otur helatiden nu.. Jo det ska jag berätta! Jag har alltid haft ett halsband med Finska lejonet på som är ÄKTA silver!! Varje gång jag har tagit av mig det har jag fått otur.. OCH NU HAR DET DÄR FÖRBANNADE HALSÄCKELBANDEN GÅTT SÖNDER SÅ VADFAN KOMMER HÄNDA MER NUDÅ?!?!?! får panik.. andas in , ANDAS UT PUUUUUUUUUUUH. Heej bloggen :D har inte så mycket mer att säga så hejdå :D :D
I FUCKING MISS YOU ALLL!!!
(förutom vita tjejen näst längstbort till höger !!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför saknar du inte henne?:P va inte alla ni rätt tajta förut, gled ni ifrån varandra eller`:)

2011-04-08 @ 12:59:10
Postat av: Anonym

Menar du bella:o?

2011-04-09 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0