knaz i orten (f)

Hello everybody! My day har varit soft.. Sov ovanligt länge, Men inte så konstigt. Kunde inte somna igår på hur länge som helst, bara vred och vände på mig helatiden, Låg jätte obekvämt!! Sofia kom ialf från skolan och lagade mat åt henne och mig! Jag hoppade in i duschen och sen efter så städade jag deras kök, vart jätte fint. Efter det kom våran saknade vän Lisa Premberg hit och umgicks med oss. Dom geekade Tarzan tvspel och jag Icy tower, Facebook, Spotifyyyy och det dära! Vi mötte även Isabell heinonen & Isabell Thörn en stund vi blåa snorren. Nu har Lisa gått hem och jag& Soffan chillar galet i hennes rum. Om ett tag så ska jag möta upp Viktor :D Och vi ska ha det sååå bra!! SVÄÄÄÄÄÄR. Have a nice day/night Tjaaaarråh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0