tisdag

Tja jag sitter hemma hos Viktor just nu i hans säng. Sov här inatt så vi möttes upp igår kväll nångång. Innan på dagen/eftermiddagen så Var jag ute i gropen med Sanni, Malin & Sofia! Vi hade fett kul som vanligt haha, Satt och skratta och snacka om sjuka grejer. Minns inte vilken tid Sanni&Malin drog hemmåt, men då drog ialf jag & Soia och mötte bästa Jennifer! När vi hade mött upp henne gick vi hem till henne och hade det skit myys! Vi satt ute på hennes altan drack te och kedjerökte och snacka om allt. Vi körde även namnleken haha väldigt underhållande. Viktor ska snart dra, Och då vet jag inte vart jag ska ta vägen.. men det får ja se, TJO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0