monday

Har haft en bra helg! Fredag chillkväll med Jens&Jackie med Vin&Vattenpipa, Sen senare kom Samuel med Suprise och jag gick sedan och la mig. Lördag hade en fett chill dag sen vart det middag hemma hos Sparris med Jackie. Vi drack lite och slutade med att vi drog dit lite folk. Senare vart det även efterfest i difplan sen hem o sov. Dagen efter alltså söndag (igår) riktig bakis dag med Jackie,philip,jens,samuel,samuel,kevin,joar. Blev väckt idag av att Sofia tittar inte i mitt fönster och ber mig vakna haha! Sötnosen kom hem från Tunisien inatt så ska aldeles strax knata hem till henne och umgås med henne och Jennifer! Hare bäääst



Fick av Sofia, THANK YOU VERY MUUUCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0