18/1-10 ♥

Vet inte riktigt hur jag ska börja.. Men du betyder så sjukt mycket för mig! Har aldrig känt såhär förr. Är glad att det var just du och ingen annan. Ångrar ingenting vi gjort tillsammans, Du är en av det bästa som hänt mig. Du har inte bara varit en bra pojkvän utan en bästavän som jag kunnat berätta allt för. Vi har hållt ihop i mer än ett år nu och du har varit med mig varje dag. Du kan mig utan till, Du vet hur du gör mig glad, Du vet precis allt hur jag fungerar. Det har funnits jobbiga saker som har kommit imellan som svartsjuka eller svårt att lita på en. Allt jobbigt som händer samlas i en klump, Tillslut blir den där klumpen bara större och större och tillslut så sprängs den och det är då man får nog och känner att det inte finns något bra. Men vi har alltid klarat oss igenom allt som varit fel. Så varför skulle vi inte klara av att lösa det här nu?!. Jag vet att vi kan det, Och jag hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig! Om vi verkligen är menade för varandra så kommer allt bli bra igen. När du kom idag med Rosor&Chocklad .. Alltså jag vart så jävla glad innerst inne men endå så ledsen för att det blev som det blev. Blir så jävla ledsen av att bara tänka tanken utan dig. Jag behöver dig, Vi behöver varandra. Vi kan få det så jävla bra igentligen. Du&Jag det är så det ska vara! Kan inte se det på ett annat sätt. Det här är ända sättet på att det ska bli bra igen och jag hoppas det fungerar! Jag älskar dig bara dig min älskling

 

Bilden tagen får ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0