<3


Utan dig är jag inget
du är den som får mig och känna vinden
skulle inte klara mig utan dig
mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig
du ger mig luft , du får mig andas
du är den som får mig på jorden stanna
Jag har känt glädje jag har känt tårar
men det jag känner nu är något som jag provar
Den första gången
åh jag vet att det är bra
För detta är en stark kännsla kommer alltid stanna kvar
du ger mig hopp , du får mig att må bra
ja jag har känt den kännslan förr men inte som idag
du är speciell inte som dom andra
för du tog bort depressionen & du hindrar mig från falla
jag skulle göra vad som helst för dig
för jag vet att du skulle göra vad som helst för mig
så därför passar vi ihop och det  ska alltid vara vi
tillsammans delar vi på allt o skapar vi våran egna framtid
du&jag inget kan skilja på oss
och att det alltid ska vara så är en självklarhet förstås
ingen kan ändra det jag känner för dig
jag kommer göra allt så att du stannar hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0