bound to you


GODMOOORGNING! klockan är halv 5 shiihuu.. Vaknade först 9 imorse av att Jennifer & Sofia sitter i min säng och typ sitter och snackar i mun på varandra och Jennifer gör sjuka ljud och Sofia babblar som fan med mig. Ja ba aah okey? Vafan gör ni här? Dom hade tydligen festat hela natten och sen kommer dom till mig och stör? hahah. Dom stog och banka som 2 idioter på mitt fönster först men sket i det för att jag sov haha pallade inte me dom, Men så släppte min bror in dom och Sofia va med mig hela dagen.. Fast jag sov heladagen haha... :( Inte bra" Har ju jobb imorn vafan! Varför ska det här hända mig förrrr?!?!?!?. Idag ska jag ialf käka PIZZA och ikväll MASSA skit gott! Mn Svullo dag idag ju, Snacka om att jag ska passa på heheh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0