christina aguilera



Ska göra en förändring på mitt utseende till Sommaren! Ska ha hårfärgen som snyggingen på bilden åvan har! Inte exakt men blondt och massa svarta slingor och några dreads, kanske svart underhår också som jag hade förr.  Det kommer bli SÅ SNYGGT PÅ MIG!
Är så jävla taggad på att se den nya musikal filmen med christina aguilera! Hon är så jävla grym, Får fan gåshud av hennes röst. Har alltid tyckt om henne. Minns alltid när jag,Annelie&Jackie dansade till hennes låtar som små haha :D Speciellt till Lady marmalade som vi alltid skulle uppträda för alla haha ÅH <3 !


Kommentarer
Postat av: Annelie

haha jag gjorde den dansen här om dan när jag hörde låten :)

2011-02-15 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0