Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att blir make up artist/Stylist för jag har alltid tyckt att det är kul att fixa mig själv och göra andra fina. Det är något som jag verkligen vill lära mig mer om och hålla på med. Men är inte direkt på rätt väg dit nu men man får se om saker och ting ändrar sig och hoppas såklart. Min dröm är att bo med en man som har mycket pengar och som jag älskar och våran dotter Natasha som ska få vara lite bortskämd. Vi ska bo i en stor fin lägenhet eller en nice Villa med pool och allt. Helst Thailand eller något annat fint land där det alltid är värme.  Önskningar tänker jag inte skriva ut här för dom går inte i uppfyllelse om man berättar dom! Ha det bra Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0