fucking tierd!

Hello you! Igår kväll så gick jag&Viktor hem till mig och hade det skiiit mysigt med chips&ostbågar haha! Vi myste jätte mycket och kollade på 2 CSI avsnitt. Efter det somnade älskling och jag fortsatte kolla lite på Bad Girls Club! Så jävla bra, Favoriten där är ju helt klart Nathalie! Älskar hennes stil och hon har ett snyggt utseende. Ialf vaknade imorse av att Viktor sa att han skulle dra :(.. Så mamma frågade om jag skulle med henne och gymma då, Så det gjorde jag såklarrt! Solade en 20 minutare efter också, Och det var sjukt jävla skönt. Efter gymmet har vi varit och handlat och käkat lite mellis. Ska aldeles strax hoppa in i duschen ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0