jag tycker att..

Eftersom att min Facebook inte funkar för tillfället så kan jag passa på att blogga lite. Tänkte skriva om konstiga Moden som jag tycker är så FULT! Som tex när killar använder RÖDA CHINOS? fy helvete säger jag bara! Det är så sjukt fult enligt mig .. ja menar seriöst vrf klä sig som en clown? Det ser ju FÖR JÄVLIGT UT! Eller dom där jätte korta chinos shortsen! Visst vissa kan se bra ut det beror på vem det e eller vad för färg eller själva modellen men hur fan gick killar runt i Sommras liksom. Lång jävla skjorta till låren sen väldigt korta shorts som slutade långt innan knäna.. VARFÖR INTE BARA SÄTTA PÅ ER HOTPANTS? Samma grej för fan hahahaha. sen ett par konstiga fin skor till och ruffsig pottfrilla hahaha seriöst hur kan ens folk tycka det är snyggt. Alla kan ju inte vara som mig men helt seriöst tycker det där är så LOL.

Och sen tjejer! Alla tjejer har olika stilar det e väl bara bra! Förutom alla som handlar endast på Ginatricot så att alla ser likadana ut hahah. Jag tycker INTE det är speciellt snyggt när man stoppar tröjan innanför byxorna! Man ba: Aha? När FAN förändrades hela världen till muppar! Dagens Mode är så töntigt så det inte är sant. Inget får vara White trash det är so not okey! Enligt alla FINA Människor. ''Man ska gå i tantkläder det e ba så det är?!''  Jag skulle hellre gå trash än i sånt där annat skit för jag tycker det ser seriöst muppigt ut. Det ända snygga modet i år jag kan komma på just nu är SIDECUT!



Det är frågan.. herregud! HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0