pigg som fan..

Hejsaan :) Igår kväll så knatade jag hem till Madde&Jennifers morsa och va där med Madde&Sofia :D Vi satt och snacka en massa som vi inte har gjort på huuuur länge som helst. Efter ett par timmar kom Viktor&Jennifer också. Ett tag efter det så gick jag,Viktor&Sofia hemåt. Idag så ska jag städa mitt rum, Åka och gymma, Gå ut och gå en stund med Ellinor! Och sen ikväll åka hem till Älskling och sova :) .



Anonym om Ebba grön - staten & kapitalet:hur funkar pro active för dig ?
Jag tycker den är väldigt bra! Har använt det varje dag sen Julafton och det har blivit skillnad! Det tar sin tid för vissa. Det ska ta upp till 1-6 veckor att allt försvinner. På mig är det inte lika rött som det var förut, Och finnarna har förminskat sig så att det syns inte lika mycket! Men det hade nog vart ett bättre resultat på mig om jag hade använt rätt smink som jag inte har tyvärr. Tycker faktist att den funkar bra, Man får alltid len hud också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0