sliten


Hejheeeeej! har inte skrivit på ett par dagar, men har jobbat och bara tagit det lungt faktist. Idag var jag bara hemma hela dagen. Jag & Viktor har pratat om saker och vi gjorde slut. Sen kom han tillbaks med 3 röda rosor och chocklad :$ Jätte söt! Tyckte det var jätte fint och blev väldigt glad. Vi pratade igen och det andra samtalet gick mycket bättre. Vi har nu kommit fram till att ta en paus ett tag för att kunna tänka på allt vad vi verkligen vill och känner, Sen får vi se vad det leder till. Efter vi pratat så gick han.. Då drog jag hem till Grannen(Jens) och har suttit hemma hos honom med Jackie också och bara pratat och tagit det lungt. Nyss drog Jackie och Jag&Jens stter uppe i hans rum och bara chillar. Vet ej om ja ska jobba imorgon eftersom min far inte har hört av sig.. Men det märker jag sen imorgon. Ha en bra kväll puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0