tja

HAR DU NÅGONSIN..

Varit medvetslös? Japp
Haft sex? - men ja för i hevette
Tackat nej till samlag? - ofc
Hånglat med nån riktigt ful? - HAHAH aa.
Hånglat med fler än 50 pers? - räknar inte :$
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - hmmja
Gjort något riktigt dumt? - Aa
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja, men ångrar det inte längre
Varit nykter på nyårsafton? - Ja?
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - Aaao
Fått din mamma att gråta? - ja säkert
Blivit polisanmäld? - Aaa
Slagit ner någon? - hahaha jaa och det var sjukt kul!
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - jaPP
Sagt jag älskar dig och menat det? - JAA!
Bråkat med din pojkvän? - Haha arrå!.
Tar du droger? - neejee
Dricker du? Järna
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? Falskhet, skitsnack bakom ryggen
Varit kär? - Är (a)
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på? - Yees
Är du ensam nu? - Ja
vill du ha barn? - ja 1 barn!

SENASTE PERSONEN SOM..
Sov i din säng?- jag&baby
Såg dig gråta? - Viktor
Du delade en drink med? delar inte :S ?
Du gick på bio med? - baby
Skällde på dig? - hahah viktor den skojjaren 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
Gråtit? - litegrann bara
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - Ja
Köpt någonting? - inte ett skit!
Sjungit? - JAAAA ALLTID!
Saknat någon? - heladan varje dag 

 

HAR DU..
Telefon på rummet? mobil
Könssjukdom? tror jag inte :)
Husdjur? - marsvin,katt&hund <3
Bra kompisar? gillar dom
Tar du receptbelagda mediciner? - nej
Vem vill du fika med just nu? Sanni

KÄRLEK OCH SÅNT..
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 26/28 när jag va 13
Hur många har du varit riktigt kär i? alla mina x
Vad tycker du om kärlek? mysigt
Har du flashat/strippat någon gång? Hahah klart jag har!
När kramade du någon sist? imorse
Saknar du någon speciell person? mig själv
Har du svårt för att bli kär? Nej, faller direkt och fastnar
När kysste/hånglade du med någon sist? imorse
Ångrar du det? - Nej.
Har du hånglat med någon av samma kön? Absolut :)



CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0