yo hoe's

Tjenixen!!! somsagt så följde bästa Annelie med mig! Vi körde bara ett snabbt pass kondition, Me skönt vare! Sen så skulle vi Soola och när vi är på väg dit så blev alla solarium direkt upptagna så vi palla ej vänta så vi åkte hem. Älskling kom hit nästan direkt när jag kommit hem, Så vi käkade kollade på mean girl's som gick på TV och myste litegranna. Stackars han som e sjuk & nu och har deckat i min säng (Y) . Så sitter här ensam i mörkret och kollar lite på datan. Imorgon kanske jag ska jobba med mami om jag orkar gå upp vid 8-9 tiden, Isåfall så drar jag med henne efter då det blir gym igen. Känner mig som värsta träningsnörden men det är så jävla skönt, Och min kropp har kommit igång som fan nu! Har minskat i vikt också!!!!! väger BARA 53 KILO WOHOO! igentligen inte meningen att jag ska gå ner i vikt utan att få en fast fin kropp! Man vill ju ha kvar sina kurvor för det är det som är snyggt. Men jag är nöjjd än så länge ;) Nu ska jag surfa vidare hahah peace out lovers Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0