äntligen hemma

Tjenis Penis! Kom hem för ungefär en halvtimme sen! Direkt efter senaste inlägget så drog jag till handen där jag mötte Bella. Vi gick runt ett tag, Köpte smink och ett par stövlar på din sko. Sen efter det tog vi en fika på momo. Så fort vi fikat klart åkte jag och mötte Älskling en snabbis och hämta busskort, Så direkt efter där tog jag bussen till stan. Mötte upp Sanni och vi kollade runt lite i affärer. Köpte en present till älskling och nytt matrial till dreadsen. Färgerna blev Babyrosa&Svart! Sen åkte vi hem :).  Nu har bella kommit hit också för att min syster ska köpa hennes Jacka. Så just nu sitter vi bara och snackar och väntar på Viktor. Ikväll ska vi bara ta det lungt och umgås! Ha det bäst :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0