dah city!

Hejsan, Kom hem från stan för ett tag sen och vi hade jätte mysigt :). Först åkte vi till Sergel och hämtade ut biljetter, Så vare 80 min kvar tills filmen skulle börja så vi skulle hitta någonstans att käka. Mamma sa att vi kunde åka till Skanstull till hennes f.d Resturang där dom har gjort ett thaiställe, Tydligen jätte bra där och billigt! Men det vi orkade inte. Vi drog till en Tacobar som låg där i närheten och det var super gott! Båda tog deras största natcho delux menyer, Shit vad mätt man blev! Endå åt jag inte upp allt men det var sjukt gott ialf. Sen började Bion så vi gick dit! Vi såg den nya med gaylord focker, Minns inte vad filmen hette. Men var rolig som fan haha. Har haft en jätte mysigt kväll med min pojke! Älskar honom från djupet av mitt hjärta!


Så fin <3


Fy fan vad gott, Blir fan hungrig igen!
Ha det bäst puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0