GOD MORGON

eller ja.. Godmorgon och godmorgon, Klockan är halv 4! Men vaknade för ungefär 2 timmar sen kanske. Direkt när jag vaknade gick jag direkt till badet och skrubbade hela kroppen osv. Sen gick jag till köket och åt korv med bröd! Och nu sitter jag med min morgonrock i min säng och funderar på om jag ska börja klä på mig eftersom jag har tvättstuga om en halvtimme.. Älskling drog precis hem också, Men han skulle komma tillbaka sen sa han. Och jag har så sjukt jävla ont i halsen! Vill nästan gråta för att det gör så ont. Känns som någon har snittat med en kniv i min mun. Ena min halsmandel känns svullet som ett äpple, Så kanske ska åka till läkaren idag så att jag kan få medicin :( . Händer nog inget speciellt idag! Orkar inte festa. Så ska nog tvätta klart mina kläder sen åka och sola solarium och komma hem och bara ta det lungt! Fan vad skönt, Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0