HOT BODY!

Jag känner verkligen att jag ska jobba så jävla hårt för att få en snygg kropp. Det senaste året har jag varit så jävla onöjjd och osäker på mig själv. Mitt gamla självförtroende måste hitta tillbaka. Eftersom att jag inte kan fixa gymkort förns i slutet av feburari typ så kan man faktist träna hemma.  Istället för att springa på ett rullband i en timma så kan man faktist sätta på sig varma kläder och gå ut och springa några kilometer. Sen komma hem, Göra Situps,Armhävningar,knäböjj & Stretcha m.m. Jag har verkligen bestämt mig för att göra det här varje dag! Vet att det inte kommer var lätt alls. Men om man verkligen vill så ska det fan funka! Jag är så trött på att bara ligga och lata hela dagarna och vara trött 24/7. Mår inte bra alls av det. Till i Sommar ska jag ialf ha fått fram en riktigt snygg&Sexig kropp! Eftersom att man går så lätt klädd då. Ska ha fast kropp inget jävla geddhäng som skakar bara man reser sig upp! Visst så är det olika per person, Vissa trivs i större kroppar och jag har inget imot dom i övervikt. Men jag vill själv ha en tränad kropp! För då trivs jag som bäst med mig själv. Jag ska lyckas!
Istället för chips,Godis och fett saker så finns det annat man kan äta. Naturgodis,frukt,grönsaker och mörka mackor tex. Lika bra att äta det som är bäst när man endå tycker om det.



Go ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0