idag börjar det..

Idag måndag så börjar min och mammas dièt! Vilket innebär att vi inte får käka vad som helst. Bara en massa snusk mat som är nyttigt. Tråkigt för mig som ÄLSKAR mat och fett! Men vill man vara fin så får man lida pin ;) . Jag ,Soffan&Jennifer börjar vårt gymmande ikväll också! Blir jävligt nice, Har varit träningsugen så himla länge så nu jävlar! Kommer bli riktigt jobbigt med tanke på att jag knappt vet vad jag ens får äta haha men Mamma skulle sätta upp ett ''schema'' på allting så det blir lättare. Just nu har jag duschat och sånt där lite onödigt eftersom att jag ska gymma ikväll så kommer behöva duscha igen men aja. Väntar ialf på älskling som är och gaddar sig :D Tattoon är skit snygg, Men kommer inte vara klar förns om 2 veckor! kulkul :) Nu ska jag kolla lite på datorn och sen gå över till min granne och chilla! BYE :*




Kommentarer
Postat av: Cisssssssii

HÄRLIGT!! vi ses någon dag på gymmet ;)

2011-01-31 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0