Igår/Idag

Tjena mellan bena! Hade det jätte mys igår kväll med brudarna och Viktor! Dagen började segt hemma, Sen kom sötfisen bajs hit(Lisa) och efter ett tag drog hon,Jag&Viktor hem till Sofia , Där även Jennifer var. Vi drack lite smått, Körde ''Jag har aldrig'' m.m. Sen efter någon timma skulle Lisafisa hem så vi gick förbi statoil innan och sen hem till Sofia igen och käka chirre & dirre och kollade på en läskig seriemördar film :S. Sen kom jag och Viktor hem runt 1-2 .

   

Idag vaknade jag klockan 1 skit sent. Var en zombie hela dagen. Sen piggnade jag till och bakade hemgjord Pizza med min syster! Dom vart as goda, Tråkigt nog så vart jag mätt på 2 slajjsar :/ . Ikväll är det ialf bestämt för fest! Ska fixa mig lite nu och sen dra till Sofia sen möter vi upp resten av brudarna! Ha en bra kväll pussar:*
(Bloggen e lite konstig men Lisa ska fixa den idag!)

   
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0