just the other day

I lördags så var vi helt döda! Hade ingen lust att dra ut, Men vid 3 så ringer Viktors syrra och vill att vi ska komma och kröka! Så dom beställde en taxi som stannade utanför mig så åkte vi dit :). Där var Viktors 2 systrar,Stanze,Kenny och Adam . Dom alla var typ helt deckade med kom igång sen efter ett tag. Var rätt lungt men roligt endå. Igår kollade vi bara film hela dagen! Det blev Mitt stora feta grekiska bröllop, En prinsessas dagbok och shottas. Men mötte Sofia&Jennifer en stund också och köpte cola. Sen somnade jag nångång runt 3-4.Idag har jag bara duschat och gjort mig frääsh, Sitter just nu och dunkar musik och senare ska jag träffa mina käraste vänner Sofia&Jennifer! Puss



hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0